مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / خرید بلور کاوه با قیمت مناسب سود بیشتر
خرید بلور کاوه

خرید بلور کاوه با قیمت مناسب سود بیشتر

خرید بلور کاوه برای آن دسته از افرادی که دارای مغازه فروش اجناس لوازم خانگی می باشد و می خواهند با قیمت مناسب تری خرید خود را انجام بدهند تا به سود بیشتری برسند به صرفه و اقتصادی می باشد.

جهت خرید بلور کاوه می توانید از مسیر های مختلفی استفاده کنید ولی باید در نظر داشته باشید که هر کدام از این روش های خرید می تواند در میزان خرید شما، قیمت نهایی و حتی سایر مواد تاثیر مستقیم داشته باشد.

خرید بلور کاوه

خرید بلور کاوه از کارخانه

بدون شک بهترین خرید برای ارزان تر تمام شدن قیمت نهایی خرید عمده بلور کاوه ان است که بتوانید از کارخانه و شرکت و بدون واسطه خرید خود را انجام داد اما ایا اینکه بتوانیم در کارخانه بثت سفارش داشته باشیم می توانیم هر تعداد کارتن درخواست بدهیم؟ خیر

برای خرید مستقیم از درب کارخانه اولین مسیری که باید پیش بگیرید این است که با نمایندگی های رسمی شرکت در ارتباط باشید تا بتوانید دست اول ترین لیست قیمت و به روز ترین ان را در اختیار داشته باشید.

از سویی دیگر نیز باید به میزان سفارشات خود توجه داشته باشید که برای خرید از کارخانه شما باید بر اساس لیست موجودی روزانه کارخانه ثبت سفارش داشته باشید و هر قلم را انتخاب نمودید حداقل ۲۰کارتن باید خرید کنید

خرید بلور کاوه

صادرات محصولات بلور کاوه و اصفهان

محصولات تولید شده در دو کارخانه بلور کاوه و اصفهان در مقایس با سایر تولیدات شرکت ها از حجم خرید و فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد ظروف بلور کاوه به دلیل دارا بودن قیمت کمتر و تولید بلور اصفهان نیز به دلیل تولید ظروف بلور باکیفیت و مقاوم در برابر ضربه و حرارت ناشی از افت ناگهانی دما و این گزینه ها سبب شده است تا حتی تاجران و صادرکنندگان نیز بیشترین حجم خرید ظروف بلورجات ایرانی را به این دو کشور اختصاص بدهند.

جهت صادرات به کشور های دیگر یکی از بهترین و اسان ترین گزینه ها این است که مستقیما با دفتر خود کارخانه در ارتباط باشید تا با بخش صادرات ارتباط بگیرید. در نظر داشته باشید که در صورت اینکه بخواهید مستقیم با خود شرکت وارد بحث گفت و گو و خرید بشوید قیمت های شما به دلار حساب می شود و باید خرید را براساس ان انجام بدهید.

البته خرید برای صادرات بلور اصفهان یا کاوه ضوابط دیگری نیز دارد که باید به انها توجه داشته باشید و از جمله ابتدایی ترین آنها این است که حداقل خرید شما باید ۵۰کارتن باشد و حداقل سفارش  شما باید یک ترانزیت ۴۰فوت باشد. از سویی دیگر نیز مدارک مورد نیز برای صادرات مانند اظهار نامه، فاکتور خرید و گواهی های استاندارد توسط کارخانه در اختیار ترخیص کار شما قرار داده می شود اما ترخیص کالا بر عهده خودتان می باشد.

خرید بلور کاوه

بازار بلور و شیشه کاوه در اصفهان

بازار خرید و فروش محصولات تولید شده در دو شرکت بلور و شیشه اصفهان و بلور کاوه در استان اصفهان از رونق و تقاضای بسیار بالایی برخوردار می باشد. تولیدات شرکت بلور اصفهان به دلیل اینکه در این استان با قیمت کمتری به خریداران داده می شود.

از سویی دیگر نیز بسیاری از خریداران از استان های جنوبی یا غربی، استان اصفهان را به عنوان اولین مرکز فروش بلوریجات کاوه انتخاب می کنند و اگر در این استان نتوانند ظروف بلوری را با قیمت مناسب تری به فروش برسانند به بازار بلور فروشان در تهران مراجعه می کنند.

خرید بلور کاوه

نمایندگی پخش و فروش محصولات بلور کاوه

با توجه به این نکته که قیمت ظروف بلور کاوه کمتر از سایر محصولات بلور گمین و زنگان نیز می باشد پس باید توجه داشته باشید که کیفیت هم به نسبت کمتر می باشد لذا ضایعات ان نیز ممکن است بیشتر باشد لذا اگر قصد دارید تا بعد از خرید بتوانید ضایعاتی که قابل مرجوع می باشد را به کارخانه بازگردانید بهتر است تا با نمایندگی های رسمی پخش و فروش بلور کاوه در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت بلور کاوه

شرکت بلور کاوه کجاست

شرکت بلور کاوه که نه تنها در کشور ما بلکه در سایر کشور های همسایه …