مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید و فروش بلور در بازار های جهانی
خرید و فروش بلور

خرید و فروش بلور در بازار های جهانی

خرید و فروش بلور در بازار های جهانی به شکل گسترده ای امروزه در حال انجام شدن می باشد و به دلیل کاربرد بالای این محصولات در اقصی نقاط جهان، شاهد آن هستیم که تجارت با ورنق بسیار فوق العاده ای برخوردار می باشد.

اما برای عرضه کالا و صادرات و خرید و فروش بلور بخصوص تولیدات داخل کشور خودمان به دیگر نقاط جهان، چه راه هایی باید انجام شود و اصلا مراحل خرید چگونه می باشد؟

خرید و فروش بلور

صادرات و خرید و فروش بلور ایرانی به تمام دنیا

با توجه به این امر که در کشور خودمان کارخانه های نسبتا بزرگی در امر تولید ظروف بلور وجود دارند و البته آنها نیز با به روز ترین دستگاه های تولید و هم چنین در اختیار داشتن مواد اولیه آن هم با بهترین کیفیت و قیمت توانسته اند از این محصول تنوع بسیار بالایی را در امر تولید به وجود آورند و مشتریان بسیار زیادی در تمام دنیا داشته باشند و بخصوص در کشور های همسایه.

اگر قصد صادرات مرغوب ترین کالا را دارید بدون شک بهترین راه خرید، این است که مستقیم و بدون واسطه با کارخانه در ارتباط باشید پس از گشت و گذار های بیهوده در بازار های سنتی برداشته و به دنبال نمایندگی های فروش آن باشید.

خرید و فروش بلور

کارخانه تولید ظروف بلور و شیشه در یزد

یکی از بزرگترین کارخانه هایی که در امر تولید ظروف بلوری و بخصوص موارد زیر جزو فعالان ایران و صادر کنندگان برتر در کشور می باشند می توان به شرکت شیشه مظروف یزد اشاره داشت که با داشتن توانایی چاپ بر روی انواع لیوان و… توانسته ات بازار بسیار خوبی را در کشور هایی چون عراق و افغانستان و پاکستان بدست اورد.

محصولاتی که در شیشه مظروف یزد به تولید می رسند بیشتر اقلام زیر می باشد.

  • لیوان و نیم لیوان
  • فنجان و نعلبکی
  • استکان و زیر لیوانی
  • کاسه های ۷۲و ۴۸و ۳۶ عددی
  • انواع جاشمعی و زیر سیگاری
  • و…
خرید و فروش بلور

بلور اصفهان را با تخفیف ویژه از کارخانه خریداری کنید

در سرتاسر کشور شاهد این هستیم که فروشگاه های مختلفی در بازار های قدیمی و سنتی مشغول به فروش انواع لوازم خانگی بلور و کریستال و چینی و ارکوپال هستند که یکی از محصولات پر فروش بلور در این مغازه ها بدون شک تولیدات کارخانه بلور اصفهان می باشد که بهترین کیفیت را در بین تولید کنندگان ایرانی دارا می باشد.

با مراجعه به بازار های سنتی می توانید محصولات را از نزدیک لمس کنید و مطابق با سلیقه و معیار های خود اقدام به خرید کنید اما این نوع از خرید، حضور فیزیکی شما را طلب می کند و باید شخصا خود مراجعه داشته باشید و این یعنی هدر دادن وقت و زمان و هزینه و…

اما می توانید مسیر خرید خود را کوتاه تر کنید و در منزل یا حتی محل کار خود اقدام به مراجعه به این فروشگاه ها داشته باشید بتوانید تمامی اجناس را مشاهده کنید و حتی قیمت های آنها را نیز با هم مقایسه داشته باشید و این نوع از خرید همان فروش اینترنتی می باشد.

خرید و فروش بلور

فروش اینترنتی بلور نوری تازه با قیمت درب شرکت

محصولات تولیدی در شرکت بلور شیشه نوری تازه، از زیباترین کار ایران می باشند و این زیبایی را در کنار کیفیت که قرار بدهید باعث شده است تا قیمت تولیدات این کارخانه، در مقایسه با تمامی شرکت های بلور ایرانی بالاتر  باشد لذا قبل از خرید حتما باید بدانید که از کدام فروشگاه و با چه قیمتی باید خرید کنید.

قیمت به نسبت بالایی که تولیدات این کارخانه بخصوص برند ساکورا دارا می باشد باعث شده است تا بسیاری از خریداران نتوانند مستقیم از کارخانه سفارش داشته باشند و بر ان شده اند تا بتوانند به صورت خرده بار از بازار اجناس خود را تهیه کنند.

اگر قصد خرید محصولات بلور و کریستال تولید کارخانه های ایران را دارید آن هم بصورت عمده و خرده و یا برای صادرات می توانید با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت محصولات بلور کاوه و شیشه مظروف یزد توسعه بلور و تابان و ساچی در …