مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / شرکت شیشه بلور لرستان نومینا
شرکت شیشه بلور لرستان

شرکت شیشه بلور لرستان نومینا

شرکت شیشه بلور لرستان نومینا که در سال های اخیر به یکی از برند های موفق و معتبر ایرانی تبدیل شده توانسته علاوه بر تامین محصولات بلور مورد نیاز بازارهای داخلی از طریق صادرات نیز بخش قابل توجهی از نیاز بازار سایر کشورها و به خصوص کشورهای همسایه را نیز تامین نماید.

این گروه تولیدی در راستای اجرای سیاست های درون سازمانی خود محصولات خود را با دسته بندی های متفاوت و با برند های و نام های تجاری مختلف به بازار های داخلی و خارجی عرضه کرده است  که معروف ترین ان نومینا می باشد و همیشه باعث شده است تا یکی از نقاط قوت در فروش محصولات بشود.

شرکت شیشه بلور لرستان

خرید محصولات شرکت شیشه بلور لرستان

شرکت شیشه و بلور لرستان با تمرکر بر اولویت های ارائه محصولات کاربردی، مرغوب و ارزان اقدام به تولید و عرضه طیف وسیعی از محصولات خود کرده است که در ادامه به دسته بندی و تنوع برخی از این محصولات که در لیست محصولات بلور لرستان  در کانال تلگرامی کارخانه نیز در دسترس می باشد اشاره خواهیم کرد.

شرکت شیشه بلور لرستان

محصولات کارخانه بلور شیشه لرستان

محصولات بلور شیشه لرستان به دو صورت

  • فله و
  • بسته بندی  به بازار عرضه می شوند.

محصولات بسته بندی نیز به دو دسته جعبه ای یا کادویی  و شیرینگ تقسیم بندی می شوند که محصولات جعبه ای به واسطه بسته بندی شکیل خود برای مصارف کادویی هم مناسب می باشند. مزیت ارائه برخی از محصولات به صورت فله برای مصرف کننده های نهایی این است که در صورت شکستن یک تکه از محصولاتی که قبلا به صورت ست خریداری کرده اند امکان خرید یک تکه به صورت تکی هم وجود دارد. محصولات بلور شیشه لرستان در سه دسته کاربردی

  • ظروف پذیرای
  • ظروف غذا خوری
  • لیوان و نیم لیوان تولید و به بازار عرضه می شوند که پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین ظروف پذیرایی برند بلور شیشه لرستان عبارتند از اردو خوری پرل، اردو خوری خزر ساده بدون پایه اردو خوری خزر مشبک بدون پای.
شرکت شیشه بلور لرستان

ظروف غذا خوری بلورشیشه لرستان

ظروف غذا خوری برند بلور شیشه لرستان که در زمره پر کاربرد ترین های قرار دارند عبارتند از:

  • بشقاب تخت کریستال
  • بشقاب گود کریستال
  • تابع درنا
  • دیس بزرگ ساده
  • دیس کوچک ساده ، دیس متوسط ساده
  • کاسه خورش خوری در دو سایز و کاسه کوچک برگ.
شرکت شیشه بلور لرستان

لیوان نومینا مدل فرانسه ساخت کجا است

انواع مدل های لیوان و نیم لیوان بلور شیشه لرستان که از پر فروش ترین محصولات این برند نیز هستند عبارتند از لیوان دسته دار آلاله، لیوان دسته دار آنیس و محک که از پر طرفدارترین مدل ها است و لیوان دسته دار منصور، دایموند، نیوجرسی، سوفیا، الیزابت و نیم لیوان دسته دار هانتر.

در نظر داشته باشید که تمامی نیم لیوان ها و لیوان هایی که در شرکت بلور لرستان تولید و به بازار عرضه می شوند هیچ گونه اطلاعاتی اعم از اینکه ایرانی می باشند ندارد و حتی در زیر لیوان ها مدل فرانسه درج شده است.

شرکت شیشه بلور لرستان

کانال تلگرامی و سایت شرکت شیشه بلور لرستان

تجار، بازگانان و حتی مصرف کنند ها ی این محصولات می توانند با مراجعه به سایت شرکت بلور شیشه لرستان و یا مراجعه و به کانال تلگرامی و با استفاده از گزینه فیلتر تصویر کامل و باکیفیت محصولات مورد نظر خود را مشاهده نمایند با استفاده از اطلاعات درج شده اعم از سایز و رنگ بندی از انتخاب خود مطمین شوند و با مراجعه به لیست قیمت فروش شرکت بلور شیشه لرستان از آخرین قیمت محصولات مورد نظر خود مطلع شوند و در نهایت برای خرید از نمایندگی بلور لرستان در بازار بلور فروشان استان محل سکونت خود و یا از طریق سایت اقدام نمایند و از خرید هوشمندانه خود لذت ببرند .

کانال تلگرامی بلور لرستان

ARAD CRYSTAL
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت محصولات بلور کاوه و شیشه مظروف یزد توسعه بلور و تابان و ساچی در …