مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / بلور / عمده فروش بلور و شیشه در اصفهان
عمده فروش بلور

عمده فروش بلور و شیشه در اصفهان

عمده فروش بلور و شیشه در اصفهان می تواند گزینه مناسبی برای مغازه داران در استان هایی چون بندرعباس، شیراز، یزد و کرمان و خوزستان و بوشهر باشد چرا که می تواند قیمت مناسب تری را به انها عرضه بدارد.

در استان اصفهان عمده فروش بلور ایرانی که توانایی برطرف کردن نیاز هریداران را از بابت هرگونه جنس ایرانی می باشد به ندرت پیدا می شود چرا که همه مغازه دار های سنتی هستند که در حال فروش دستی بلوریجات ایرانی می باشند.

عمده فروش بلور

بزرگترین مرکز پخش و عمده فروش بلور ایرانی

با توجه یه چند نکته در می یابید که حتی اگر شما خریداران محترم مغازه دار باشید و به صورت عمده که همان ماشین خاوری است نیز از نمایندکی های فروش کارخانه ها خریداری کنید باز نیز باید با یک یا چند مرکز پخش و فروش در ارتباط باشید که بتوانید نیاز های خود را کامل تر کنید.

اما این نیاز ارتباط با چند مرکز پخش یا یک مرکز عمده فروش بلور را چگونه توجیه می کنید؟ با توجه به اینکه در ایران کارخانه بلوری ساز متعدد وجود دارند و این می توانید خرید را برای خریداران سخت تر کند و از سویی دیگر نیز امکان خرید همه تو.لیدات برای هیچ خریداری ممکن نیست و این می تواند کار فرشونده ها را سخت تر کند ولی  می توانید بدون اینکه بخواهید از مدل ۱۰ کارتن یا ۲۰کارتن از کارخانه سفارش بدهید می توانید تک کارتنی از مراکز عمده فروش خرید کنید.

عمده فروش بلور

فروش شیشه و بلور اصفهان

فروش شیشه و بلور اصفهان به عنوان یک جنس مرغوب و باکیفیت ایرانی، توانسته است تا همیشه حتی اگر افزایش قیمت هم در محصولات خود داده باشد در بازار خرید و فروش بلوریجات ایرانی نقش خوبی را ایفا کند و همیشه در صحنه وجود داشته باشد.

اما شما خریداران می توانید برای برطرف کردن نیاز خود برای خرید محصولات بلور اصفهان، از فروش های اینترنتی و سنتی که هر دو هم عمئده فروش و هم خرده فروشی هستند استفاده کنند.

عمده فروش بلور

محصولات شرکت بلور و شیشه اصفهان

محصولات شرکت بلور و شیشه اصفهان بیشتر به صورت خانواده تولید می شوند و هم جنین این خانواده برای پذیرایی بیشترین تولیدات را دارا هستند ولی در کنار سرویس های پذیرایی شاهد تولید موراد زیر نیز می باشیم

  • سرویس غذا خوری
  • پارج
  • بستنی خوری و ظروف پذیرایی
  • و…
عمده فروش بلور

کانال تلگرامی بلور اصفهان

اگر قصد دارید تا همه محصولات و تولیدات شرکت بلور و شیشه اصفهان را در کوتاه ترین زمان ممکن مشاهده کنید و بتوانید براساس نوع قیمتی که هر کدام از این ظروف دارا هستند و هم چنین نوع محصول که ایا در شهر شما فروش دارند یا خیر اقدام به خرید در زمان مناسب کنید.

کانال بلور اصفهان در شبکه تلگرام

ISFAHANGLASSIND@

شما می توانید ساعت ها در بازار های بلور فروشان شوش، صالخ اباد یا مولوی جست و جو کنید و از مغازه های مختلف دیدن کنید و یا اینکه با یک عضویت ساده در کانال تلگرامی بلور و شیشع اصفهان هم به عکس محصولات دسترسی داشته باشید و هم اینکه قمیت هر کالا را به صورت روزانه داشته باشید.

عمده فروش بلور

بلور نوری تازه کریستال لیزا موری

کریستال لیزا موری یک محصول مشترک فی ما بین ایران و کشور اتریس بوده است ولی هم اکنون همه مراحل تولید این مدل از کریستال بدون سرب در کارخانه بلور نوری تازه انجام می شود. کریستال لیزا موری کریستالبی بدون سرب است و برای سلامتی هیچگونه ضرری ندارد.

این مدل از محصولات کریستال شامل خانواده های زیر می باشد.

  • الیزه
  • ورسای
  • ایندکس
  • پالادیوم
  • رنسانس

که کامل ترین و زیباترین خانواد های انها به موارد زیر مربوط می شوند که می توانید برای خرید عمده و خرده با مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشیدو

  • الیزه
  • ورسای
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در بهمن ماه۱۴۰۲ در مقایسه با ماه های گذشته در همین …