مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / بلور کاوه / فروشگاه بلور کاوه در ایران
فروشگاه بلور کاوه

فروشگاه بلور کاوه در ایران

فروشگاه بلور کاوه در ایران که همه نمونه محصولات تولید شده در کارخانه های تحت لیسانس گروه صنعتی شیشه کاوه را جهت عرضه به مشتریان داشته باشد در کدام قسمت از کشور می باشد؟

شاید اگر بخواهیم یکی از بزرگترین فروشگاه بلور کاوه در ایران را که می توانید در ان به روز ترین تولیدات و جدیدترین محصولات هر ۵شرکت این برند را در کوتاه ترین زمان مشاهده کنید باید به دفتر مرکزی در تهران به ان اشاره داشت.

فروشگاه بلور کاوه

فروشگاه بلور کاوه در تهران

دفتر مرکزی کارخانه بلور و شیشه کاوه در استان تهران و در ساختمان شیشه ای واقع شده است. در این ساختمان که تنها مختص به محصولات بلور و شیشه نمی شود بلکه همه تولیدات برند کاوه اعم از موارد زیر در انجا قرار داد.

  • پتروشیمی
  • بلوک شیشه ای
  • جار و بطری
  • شیشه های تخت و فلت
  • کربنات سدیم و…

حال ایا هر خریداری می تواند جهت مشاهده محصولات و نمونه کار های بلور به این مکان مراجعه داشته باشد؟ قطعا خیر پس جهت مشاهده و خرید نمونه تولیدات شرکت بلور کاوه به کجا باید مراجعه نمود؟

فروشگاه بلور کاوه

نمایندگی بلور کاوه در قم

اگر قصد داشته باشید که محصولات ظروف بلور و شیشه کاوه را  بصورت عمده و حداقل سفارش خرید یک ماشین خاور انجام بدهید و این نیاز را برای بازار داخلی و با قیمت ریالی م خواهید خرید کنید، اولین و بهترین گزینه های خرید، نمایندگی های فروش می باشند.

یکی از این نمایندگی های در استان قم قرار دارد و می توانید جهت ثبت سفارش به نزد این دوستان مراجعه کنید و خرید خود را انجام بدهید و البته شما می توانید به نمایندگی های دیکر این شرکت در سایر استان ها نیز مراجعه داشته باشید

فروشگاه بلور کاوه

اخذ نمایندگی بلور کاوه

شرایط اخذ مایندگی شرکت بلور و شیشه کاوه چگونه است؟ ایا شرایط گرفتن نمایندگی در شهرتسان ها با استان های بزرگی چون اصفهان و تهران برابر می باشد یا خیر؟ در جهت اخذ نمایندگی بلور کاوه، یک سری شرایط ثابت وجود دارد و یک شرایط متغیر.

شرایط ثابت برای همه استان ها و هر شهرستانی می باشد که از جمله می توان به موارد کلی زیر اشاره کرد.

  • داشتن دفتر و فروشگاه
  • دارا بودن انبار و معرفی ان به اداره دارایی
  • توانایی فروش محصولات بلور کاوه
  • شناخته شده بودن و اشنا بودن به حوزه بلور
فروشگاه بلور کاوه

اما شرایط متغیر مواردی هستند که بر اساس استان تعیین می شوند و کارخانه و دفتر مرکزی تهران، برای هر کسی که قصد داشته باشد نمایدگی این شرکت را بگیرید ابتدا شرایط موجود را ارزیابی می کند و سپس خدمت شان اعلام می شود اما این موارد به کلیات زیر  می باشند.

  • سپردن سرمایه اولیه به حساب کارخانه
  • میزان خرید ماهانه بر اساس واحد ترانزیت
  • و…
فروشگاه بلور کاوه

خرید عمده بلور کاوه

حال ممکن است یک سوال کوتاه اما کلی برای کسانی که میخ واهند در شهرتسان ها نمایندگی بلور کاوه را داشته باشند به وجود اید و ان هم این است که ایا گرفتن نمایندگی صرفه بیشتری دارد یا خرید عمده از سایر نماینده ها؟

در مورد پاسخ به این سوال باید یک مطلب جداگانه نوشته شود ولی در کلی می توان گفت که، اگر شما در شهرستان هستید و  مکان فروشگاه شما به گونه ای است که صرفا فروش شما به همان شهر یا شاید مکان های اطراف بازگردد در این مورد گرفتن نمایندگی و خواباندن سرمایه و کالیات شاید زیاد جالب نباشد و همین که بتوانید خرید عمده از سایر نماینده ها انجام بدهید بهتر باشد.

فروشگاه بلور کاوه

بلور ارزان حراجی

تولیدات شرکت بلور کاوه در اکثر محصولاتش، مناسب ترین قیمت را برای بلور های حراجی ارزان دارند و لذا در اکثر نقاط کشور اگر کسی بخواهد دست فروشی کند و ظروف ۵هزار و ۱۰هزار فروش داشته باشد به خرید تولیدات این شرکت اقدام می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت کارخانه بلور کاوه

قیمت کارخانه بلور کاوه

قیمت کارخانه بلور کاوه در بازار ایران به گونه ای می باشد که توانسته است …