مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / محصولات پر فروش بلور کاوه
محصولات پر فروش بلور کاوه

محصولات پر فروش بلور کاوه

محصولات پر فروش بلور کاوه کدام اقلام هستند و در کدام کارخانه تولید می شوند؟ با چه قیمتی به خرید و فروش میر سند و نحوه خرید انها چگونه می باشد؟

در بین همه تولیدات کاوه، وجود دارند ظروفی که جرو محصولات پر فروش بلور کاوه می باشد و بدون شک خرید و فروش ان برای هر کسی می تواند سود خوبی به همراه داشته باشد.

محصولات پر فروش بلور کاوه

لیست محصولات پر فروش بلور کاوه

در باتدا باید اشاره کنیم که بدون شک محصولات پر فروش بلور کاوه شامل همه اقلام تولیدی در این کارخانه می باشد اما وجود دارد چند قلم که با توجه به نیاز بیشتر خریداران و توجه انها به این کالا ها، از فروش بیشتری برخوردار می باشند که در یک نگاه کلی می توان به موراد زیر اشاره داشت.

  • پارچ ها
  • انواه نیم لیوان و لیوان
  • ماگ ها
  • گیلاس ها
  • پیش دستی
  • کاسه های سایز ۱۰ تا ۱۶
  • فنجان و نعلبکی
  • قندان و  بستنی خوری
  • و…
محصولات پر فروش بلور کاوه

خرید و فروش لیوان های بلور کاوه

در حال حاضر اکر بخواهیم یکی از متنوع ترین و پر فروش ترین محصولات تولیدی در کارخانه های بلور کاوه را اسم بیاوریم قطعا لیوان ها و نیم لیوان به همراه فنجان ها از اولین انها خواهند بود که تنوع بسیار بالایی دارند و در انواع طرح های ساده و چای و در نوع دسته دار و بدون دسته تولید و به بازار عرضه می شوند.

همه ظروف نوشیدنی تولید شده در شرکت بلور کاوه از قیمت خوبی برخوردار می باشند اما اگر قصد خرید این نوع از کالا را دارید بهترین مرکز و کارخانه ای که می توانید از ان خرید کنید، شرکت شیشه مظروف یزد می باشد که بیشتر تولیدات این شرکت نیز به همین کالا اختصاص دارد و قیمت انها نیز تقریبا از همه نمونه های داخلی کمتر می باشد.

  • لیوان و نیم لیوان
  • فنجان و نعلبکی
  • شات و نیم یک
محصولات پر فروش بلور کاوه

عوامل موثر در قیمت محصولات بلور کاوه

شاید یک سوال برای افراد تازه کار در این باشد که ایا تولیدات شرکت بلور کاوه از نظر، کیفیت با یکدیگر تفاوتی دارند یا خیر؟ ایا محصولاتی که در یزد تولید می شوند با محصولات ساوه از نظر کیفیت متفاوت هستند؟ قیمت انها در چه مواردی با هم فرق دارند؟

در یک نگاه کلی نمی توان این مقایسه را انجام داد چرا که محصولاتی که در بخش یزد تولید می شوند یا ظروفی که در ساوه در حال تولید می باشند یکی نیست و متفاوت است اما با بررسی دقیق می توان گفت که از نظر کیفیتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند چرا که نمونه های مشابه قیمت های یکسان و برابری دارند.

اما در خود کارخانه و برای یک قلم جنس نیز این موضوع برقرار می باشد و تفاوتی در تولید کالا وجود ندارد و عاملی که بیشتری تاثیر را در قیمت دارد، نوع بسته بندی ان کالا می باشد و تقریبا برای قیمت گذاری، به ترتیب زیر افزایش قیمت داریم.

  1. فله
  2. شیرینگ
  3. کادویی
  4. پنجره ای
محصولات پر فروش بلور کاوه

خرید ارزان بلور کاوه

حال که دانستیم محصولات بلور کاوه در هر دو شرکت تقریبا از نظر قیمتی فرقی با هم ندارند اما از نظر کالا و نوع خرید و فروش انها در بازار تفاوت هایی وجود دارد، به سراغ مرحله بعدی یعنی خرید با قیمت مناسب تر می رویم و اینکه از کدام مرکز و چگونه خرید کنیم تا قیمت نهایی برای خودمان مناسب تر تمام بشود.

اگر قصد دارید که قیمت نهایی خرید بلور کاوه را به کمترین مقدار برسانید باید حداقل سفارش تان را به یک ماشین خاور برسانید تا بتوانید از درب کارخانه خرید انجام بدهید و اولین گزینه جهت سفارش نیز باید نمایندگی های رسمی فروش کارخانه باشد تا بتوانید از مزیت های خرید از نمایندگی بهترین استفاده را ببرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت بلور کاوه

شرکت بلور کاوه کجاست

شرکت بلور کاوه که نه تنها در کشور ما بلکه در سایر کشور های همسایه …