مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور نوری تازه / کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه با قیمت
کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه با قیمت

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه همراه با قیمت و همه مشخصات مورد نیاز جهت خرید و ثبت سفارش در ادامه همین مطلب قرار داده شده است که می توانید ان را دانلود کنید.

قیمت ظروف برند نوری تازه در بازار بلوریجات ایرانی بالاترین رنج را به خود اختصاص داده است و این موضوع سبب شده است تا امکان خرید برای هر فروشنده ای بصورت عمده فراهم نباشد ولی می توانید با داشتن کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه، مسیر بدست اوردن قیمت ها را به کوتاه ترین زمان ممکن اختصاص بدهید.

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه مجموعه اراد کریستال

مجموعه اراد کریستال بزرگترین مرکز و پخش بلور نوری تازه و بلور اصفهان با در نظر داشتن اینکه خریداران و حتی بازرگانی ها در امر اشنایی اولیه با ظروف بلور نوری تازه کمی مشکل دارند و برای بازدید از همه نمونه کار های این شرکت، باید به سراغ چندین نماینده در تهران مراجعه کنند لذا اقدام به تهیه کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه نموده است.

این کاتالوگ بدون شک می تواند همه نیاز های خریداران داخلی را برطرف کند چرا که انچه مورد نیاز مشتریان می باشد همه و همه در داخل ان نوشته شده است که می توان به مواردی چون از مهم ترین انها اشاره داشت به:

  • کد کالا
  • نوع بسته بندی
  • تعداد ظروف داخل کالا بر حسب عدد یا دست
  • قیمت هر کالا بصورت کارتنی و تکی
  • جدا نمودن اقلام بر اساس خانواده ها
  • و...
کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

کانال تلگرامی بلور شیشه نوری تازه

محصولی جدید که در کارخانه تولید می شود بریا معرفی ان به خریداران راه های زیادی وجود دارد که می توان به تبلیغات در تلویزیون به ان اشاره داشت که این کار هزینه بالایی خواهد داشت و سبب می شود تا قیمت نهایی برای خریداران بیشتر بشود.

راه دیگر نیز پخش ان در بازار های بلور فروشان بصورت سنتی توسط نمایندگی ها می باشد که در این نوع از معرفی یک محصول جدید باید خریداران به این بازار ها بروند و با گشت و گذار های مختلف چنانچه بتوانند ان کالا جدید را مشاهده کنند.

اما یک مسیر کوتاه وجود دارد که هر خریداری حتی در دور ترین نقطه ممکن از ایران نیز که باشد می تواند در کمتر از ساعت، با یک محصول یا کالای جدید اشنایی پیدا کند و چنانچه نیاز به خرید ان داشت بتواند در بازار های سنتی به دنبال ان باشد و این مسیر کوتاه برای معرفی یک محصول جدید، کانال تلگرامی بلور نوری تازه می باشد.

کانال تلگرامی بلور نوری تازهnoritazehglassind@
کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

کارخانجات بلور نوری تازه

کارخانجات بلور نوری تازه شامل چه برند هایی می باشد و در کجا قرار دارند؟ ایا خریداران می تواند جهت خرید عمده و خرده به درب کارخانه مراجعه کنند؟ در مورد نحوه خرید باید عرض شود که هیچگونه فروشی اعم از خرده یا عمده فروشی برای بازار داخلی توسط کارخانه انجام نمی شود و هرگونه فروش و پخش محصول نوری تازه در بازار ایران توسط نمایندگی های شرکت انجان می شود.

اما می توان گفت به کارخانجات بلور نوری تازه را می توان به دسته مختلف تقسیم نمود.

  • واحد تولیدی ظروف بلور با برند نوری تازه
  • قسمت تولیدی با برند ساکورا
  • کریستال لیزا موری

هر سه خط تولید هم در یک مکان قرا دارند و مکان اصلی کارخانه نیز در شهرک صنعتی شمس اباد اتوبان تهران- قم می باشد.

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

کیفیت محصولات بلور نوری تازه

در مورد کیفیت محصولات بلور نوری تازه باید گفت که بدون شک جزو باکیفیت ترین کار های ایران می باشند اما در جایگاه دوم. نخسیتن جایگاه تولید ظروف بلور و شیشه باکیفیت در ایران را کارخانه بلور اصفهان واقع در استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

متاسفانه شاهد هستیم که برخی از افراد برای فروش بیشتر محصولات خودشان، با استفاده از واژه برند نوری تازه اصفهان، در تلاش هستند تا این کالا را با قیمت های بیشتری به فروش برسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com