مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / کارخانه بلور و شیشه اصفهان
کارخانه بلور و شیشه اصفهان

کارخانه بلور و شیشه اصفهان

کارخانه بلور و شیشه اصفهان که برای اولین بار در کشور ایران توانست به تولید ظروف نشکن بلوری دست یابد، در سال ۱۳۷۸، ۴ خط تولید خود را در کنار ۱ خط تولید ظروف بلوری نشکن به صورت آزمایشی اقدام به فعالیت و تولید انواع ظروف مانند لیوان، بشقاب و کاسه نمود.

کارخانه بلور اصفهان اکنون و بعد از گذشت دو دهه فعالیت این شرکت و استفاده از بهترین دستگاه ها، باکیفیت ترین مواد اولیه برای تولید، و پرسنل متعهد و جوان و کار آزموده، توانسته است یکی از موفق ترین تولید کنندگان ظروف بلور در بازار جهانی باشد.

کارخانه بلور و شیشه اصفهان

محصولات بلور و شیشه اصفهان

با توجه به این امر که هدف اولیه از تاسیس این کارخانه برطرف نمودن نیاز خانواده های ایرانی بود، کارخانه شیشه بلور اصفهان، فعالیت و تولیدات محصولات خود را بر اساس نیاز روز خانواده های ایرانی گسترش داد و همین موضوع عاملی گردید تا در مدت زمان بسیار کوتاهی، تنوع محصولات این شرکت به میزان قابل توجهی افزایش یابد و امروزه خرید و فروش عمده بلور و شیشه اصفهان در بازار بلورجات ایرانی بسیار داغ می باشد.

کارخانه بلور اصفهان و حذف کامل واردات سیلیس

افزایش تولیدات محصولات بلور نشکن در کارخانه بلور و شیشه اصفهان از یک سو و بالاتر بردن کیفیت ظروف تولید شده از سوی دیگر، نیاز این شرکت را به اصلی ترین ماده تولید ظروف بلور یعنی سیلیس بسیار بالا برده بود و نیاز این کارخانه به واردات سیلیس بیش از بیش گردیده بود اما به لطف خدا و با تلاش پرسنل این کارخانه یک معدن سیلیس بسیار باکیفیت به بهره برداری رسید. این معدن سیلیس کشف شده یکی از بهترین معادن و مرغوب ترین ماده سیلیس را در جهان دارا می باشد به گونه ای که نه تنها روزانه می تواند نیاز کارخانه بلور اصفهان را تا ۵۰ سال اینده برطرف کند بلکه از آن به سایر شرکت ها نیز به فروش می رسند.

کارخانه بلور و شیشه اصفهان

 صادرات بلور اصفهان در بازار های جهانی

برای انکه بتوان یک محصول را در بازار های جهانی معرفی نمود و با تولید کنندگان بزرگ آن در جهان نیز به رقابت پرداخت باید محصول تولید شده به حداقل کیفیت را داشته باشد و آن، رعایت استاندارد های بین المللی تولید ظروف بلور می باشد.

بعد از راه اندازی کارخانه بلور اصفهان، تلاش و کوشش فراوان صنعت گران و کارگران این کارخانه و کسب تجربه بیشتر در زمینه تولید و استفاده از مواد اولیه مرغوب و با میزان مناسب، کیفیت محصولات کارخانه به گونه ای گردید که توانایی رقابت با بهترین نمونه های حال حاضر دنیا را دارا می باشد و این امر را می توان با توجه به میزان صادرات بلور اصفهان به کشور های زیر به آن پی برد.

  • عراق
  • امارات
  • قطر
  • افغانستان
  • ارمنستان
  • پاکستان
  • گرجستان
  • سوریه
  • ترکمنستان
  • اذربایجان
  • کشور های قاره افریقا

کارخانه بلور و شیشه اصفهان

فروش بلور شیشه اصفهان و افتتاح فاز دوم کارخانه

حضور در بازار های بین المللی از یک طرف و از سمتی دیگر شناخته شدن در بازار بلور ایران، میزان تقاضای محصولات این کارخانه را بسیار بالا برد و همین موضوع عاملی گردید تا در سال ۱۳۸۴ یک کوره ۶ تنی دیگر و ۴ خط تولید بر ۴ خط تولید قبلی اضافه گردد و میزان تولیدات این کارخانه در سال با فعالیت دو کوره و ۸ خط تولید همزمان به چیزی در حدود ۲۰ هزار تن می رسد.

کارخانه بلور و شیشه اصفهان

برترین دستگاه تولید ظروف کارخانه بلور و شیشه اصفهان

بهره گیری از پیشرفته ترین روش های تولید ظروف بلور در دنیا، در کنار این موضوع که تمامی دستگاه هایی که در کارخانه بلور و شیشه اصفهان مشغول به فعالیت می باشند از بهترین دستگاه های تولید ظروف بلور نشکن دنیا می باشند که از سه کشور آلمان، ایتالیا و فرانسه خریداری شده است و هم چنین کیفیت و مرغوبیت محصولات کارخانه بلور اصفهان در کنار تنوع بسیار بالایی تولیدات این کارخانه که هم اکنون حدود ۸۰ نوع قلم کالای مختلف از این شرکت در بازار داخل و خارج از کشور به عرضه و فروش می رسند که همین موضوع سبب شده است تا این کارخانه موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی در بحث صادرات و یا تقدیر نامه های داخلی مختلفی گردد.

لازم می دانیم که بیان داشته باشیم، کارخانه بلور و شیشه اصفهان، همواره تلاش می کند تا ظروف زیباتری را بر روی خطوط تولید خود قرار بدهد لذا هر روز بر اقلام این کارخانه افزوده می شود

کارخانه بلور و شیشه اصفهان

افزودن خط تولید ظروف بلور ۵۰ سانتی

کارخانه بلور و شیشه اصفهان هم اکنون قادر می باشد که ظروف بلور با حدکثر ۴۰ سانتی متر را تولید نماید اما یکی از ابنده نگری های کارخانه بلور و شیشه اصفهان، این است که یک خط تولید جدید که توانایی تولید ظروف ۵۰ سانتی متر را دارد به خطوط تولیدی خود اضافه نماید که ان شا الله با ایجاد و قرار گرفتن این خط تولید، نیاز کشور از واردات این گونه ظروف نیز برطرف خواهد شد.

خرید آسان بلور اصفهان

خرید آسان بلور اصفهان

با مراجعه به لینک کانال کارخانه بلور و شیشه اصفهان، علاوه بر اطلاع از جدید ترین محصولات این کارخانه، خریدی آسان را در کمترین زمان داشته باشید. ISFAHANGLASSIND@
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در بهمن ماه۱۴۰۲ در مقایسه با ماه های گذشته در همین …