مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲
قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در بهمن ماه۱۴۰۲ در مقایسه با ماه های گذشته در همین سال تغییری نداشته است و فرصتی مناسب برای خرید هست.

اگر قصد دارید که کامل ترین لیست قیمت محصولات بلور اصفهان همراه با عکس و کد و تعداد در کارتن را داشته باشید می توانید فایل پی دی اف که در زیر قرار داده شده است دا دانلود کنید و برای مشاهده کالا ها از ان استفاده کنید.

قیمت محصولات بلور اصفهان

لیست قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

شرکت بلور و شیشه اصفهان در اول هر ماه لیست موجودی کالا هایی که در کارخانه موجود هستند یا اینکه قرار است در ان ماه تولید و به بازار عرضه  شود را در اختیار نمایندگان خود قرار می دهد و سپس همکاران فروش داخلی ان ها را در معرض دید خریداران قرار می دهند.

حال اگر قصد دارید به روز ترین لیست قیمت مصولات بلور اصفهان در این ماه را داشته باشید می توانید فایل زیر را مشاهده و بررسی کنید.

قیمت محصولات بلور اصفهان

کانال تلگرام اینستاگرام روبیکا بلور اصفهان

نکته ای که در مورد لیست قیمت بلور شیشه اصفهان شما خریداران عزیز باید در نظر داشته باشید این است این فایل در اول هر ماه به روز رسانی می شود و در اختیار شما قرار داده شده است ولی ممکن است شما قصد خرید محصولات را در اواسط یا اواخر ماه را داشته باشید.

در این صورت ممکن است برخی از کالا هایی که در اول ماه در لیست موجود بوده اند اکنون تمام شده باشند یا حتی  یک کد جدیدی یا محصول تازه ای تولید شده باشد که داخل لیست قرار ندارد و شما نیز از ان اطلاع پیدا نخواهید کرد لذا پیشهاد ما به شما خریداران این است که با عضویت در شبکه های اجتماعی مجموعه اراد کریستال به روزترین کالا و قیمت ها را داشته باشید.

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

قیمت محصولات بلور اصفهان

خانواده دیپلمات کارخانه شیشه بلور اصفهان

در شرکت شیشه بلور اصفهان خانواده های پذیرایی زیر تولید و به بازار عرضه می شوند:

  • فلورانس
  • یاقوت
  • تویو ایواکی
  • ویکتوریا
  • سمیرامیس
  • کوکب
  • ارکیده
  • دیپلمات

که در بین موارد فوق خانواده دیپلمات فعلا تنها مورد است که حالت مربعی مانند دارا می باشد و همین خاصیت ان باعث شده است تا خریداران خود را داشته باشد و خود دیپلمات نیز شامل موارد زیر است

  1. پیاله
  2. پیش دستی
  3. کاسه بزرگ
  4. کاسه نیم گود میوه خوری
  5. قاب شیرینی خوری

نیم لیوان سیلویا کد۴۶۴ اصفهان گلس

در اذر ماه سال۱۴۰۲ دو نیم لیوان جدید به نام های سیلویا۴۶۴ و دیانا ۴۶۳ تولید و به بازار فروش توزیع شدند که در بسته بندی های ۹ دستی و کارتن ۵۴ عددی هستند. طرح هایی این محصولات را می توانید داخل لیست قیمت اذر ماه مشاهده کنید و البته نیم لیوان سیلویا نیز در موجودی بهمن ماه کارخانه می باشد.

از نظر کیفیتی نیز قابل ذکر است که همچون سایر تولیدات کارخانه اصفهان گلس که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند این دو نیم لیوان نیز کیفیت قابل قبول و خوبی دارند.

خرید بلور اصفهان عمده

در مورد خرید عمده محصولات شرکت بلور و شیشه اصفهان در این متن یک توضیح کوتاهی بیان می کنیم و از شما نیز خواهشمند هستیم که همراه ما باشید تا اطلاعات خود کامل تر شود و ما نیز بتوانیم بهترین پیشنهاد را به شما بدهیم.

شاید هنگامی که شما خریداران به درب یک مغازه داخل بازار مراجعه کنید و ۲ یا چند کارتن بار خرید کنید بگوید گه چون خرید شما عمده بود برای شما تخفی خوبی کم می کنیم ولی باید در نظر داشته باشید که دیگر خرید چند کارتن برای کارخانه خرید عمده حساب نمی شود بلکه از دید شرکت به یک سفارش عمده سفارشی می گویند که حداقل یک ماشین۴تن باشد.

اما ما در مجموعه اراد کریستال این امکان را فراهم کرده ایم که از بزرگترین بازرگانی ها که قصد خرید برای صادرات را دارند یا شما که در شهرستان هستید می توانید هم به صورت عمده و هم خرده از ما ثبت سفارش داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت محصولات بلور کاوه و شیشه مظروف یزد توسعه بلور و تابان و ساچی در …