مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱
قیمت بلور کاوه

قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱

قیمت بلور کاوه و اصفهان گلس که از معروف ترین برند های تولید ظروف بلور در ایران می باشد را می توانید از طریق همین متن و به صورت تفکیک از هر کارخانه دریافت کنید

لیست قیمت بلور کاوه و توضیحاتی مختصر و مفید برای هر کدام از واحد های تولیدی تحت نظر گوره صنعتی شیشه کاوه در زیر قرار داده شده است که شما سروران و خریداران محترم می توانید با دانلود هر کدام از انها، به کلیه محصولا تولیدی همراه با عکس و قیمت دسترسی داشته باشید.

قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه

اگر قصد دریافت لیست قیمت بلور کاوه را داشته باشید شاید بر خود گما بردی که تمایل به حضور فیزیکی در بازار های سنتی و یا در نهایت به سراغ نمایندگی ها و گزینه اول و اخر مراجعه مستقیم به درب کارخانه را در نظر داشته باشید.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

در ابتدا لازم است بدانید که حضور شما درب کارخانه هیچ گونه فایده ای نخواهد داشت و شما نیم توانید به لیست قیمت شرکت های بلور و شیشه کاوه دسترسی پیدا کنید اما چرا؟

قیمت بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد

شرکت  شیشه مظروف یزد از توابع گروه صنعتی بلور کاوه می باشد که با توجه به نام ان، اگر کسی در این حرفه فعالیت نداشته باشد قطعا نخواهد دانست که این کارخانه نیز زیر نظر کاوه می باشد.

لذا برای دریافت قیمت محصولات کارخانه بلور کاوه یزد به استان یرد مراجعه می کند و با حضور به درب کارخانه، جوابی از سمت پرسنل شرکت نخواهد گرفت ولی شما خریداران می تواند مسیر خود را کوتاه کنید و با دانلود فایل زیر به روز ترین قیمت شرکت شیشه مظروف یزد را در سال ۱۴۰۱ داشته باشید.

قیمت بلور کاوه

قیمت محصولات توسعه بلور کاوه

شرکت توسعه بلور کاوه در شهر ساوه و در شهرک صنعتی کاوه با هدف دست یابی و تولید محصولات بلوری که امکان تولید ان برای کارخانه های ایرانی وجود ندارد ولی نیاز بازار داخل می باشد راه اندازی شد و محصولاتی با نام o90 را در خطوط تولید خود قرار داد.

کالا هایی چون گیلاس و جام ها، نیم لیوان ها و لیوان های پایه دار از جمله این ظروف بودند که شما می توانید جهت اطلاع از قیمت این محصولات و هم چنین فراگرفتن سایر تولیدات فایل زیر را به همراه داشته باشید

قیمت بلور کاوه

شرکت بلور کاوه ساوه

شرکت بلور ساوه اولین کارخانه ای در ایران بود که توانسته است تا ظروف لوری رنگی صورتی، سبز و انیتک را در حجم بالا و در اقسام مختلف تولید و به بازار عرضه کند. محصولاتی که از استقبال بالایی نیز برخوردار می باشند و با فایل زیر می توانید از تولیدات این واحد نیز اطلاعات مورد نظر را بدست اورید.

قیمت بلور کاوه

کارخانه بلور و شیشه تابان

کارخانه بلور و شیشه تابان بیشتر در زمینه ظروف هایی چون بطری های اب و بانکه های فعالیت مخصوص در ایران دارد ولی در زمینه بلور نیز کالا هایی پر فروش مانند کاسه سرویس های یخچالی و تابه ها را تولید می کنند که خریداران عزیز جهت اشنا شدن با قیمت محصولات تولیدی کارخانه بلور تابان، فایل زیر را دانلود کنید.

قیمت بلور کاوه

کاتالوگ بلور کاوه

ایا منظور شما ا دریافت کاتالوگ بلور کاوه، همه محصولات ان می باشد یا فقط ظروفی که در شرکت بلور کاوه تولید و به بازار عرضه می شوند می باشد؟ اما چگونه؟ در زیر یک توضیح ساده و کلی می دهیم.

گروه صنعتی بلور کاوه یک شرکت به اسم کارخانه بلور کاوه در شهر ساوه دارا می باشد و چون هم اسم برند هست لذا بسیاری از کسانی که تجربه کافی ندارد احتمال این را دارند که این کارخانه همان همه محصولات را دارا می باشد و فق به دنبال لیست قیمت تولیدات همین شرکت می روند و فارغ از سایر موارد می شوند.

اما با دانلود فایل لیست قیمت زیر که صرفا در مورد قیمت محصولات شرکت بلور کاوه است می توانید با تولیدات ان بیشتر اشنا شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در بهمن ماه۱۴۰۲ در مقایسه با ماه های گذشته در همین …