مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / ادرس شرکت بلور کاوه ساوه و یزد
ادرس شرکت بلور کاوه

ادرس شرکت بلور کاوه ساوه و یزد

ادرس شرکت بلور کاوه در استان یزد و شهر ساوه می باشد که برای اطلاعات بیشتر همراه ما در این متن باشید.

بسیاری از کسانی که قصد خرید محصولات بلور ایرانی را دارند تمایل دارند که ادرس شرکت بلور کاوه که بزرگ ترین تولید کننده ظروف بلوری ارزان قیمت در کشور می باشد را داشته باشند اما ایا در دست داشتن ادرس کارخانه می تواند کمک حال خریداران باشد؟ برای پاسخ به  این و سایر سوال ها می توانید این خبر را مطالعه کنید.

ادرس شرکت بلور کاوه

ادرس شرکت بلور کاوه ساوه

در ابتدای هر توضیحی لازم می دانیم که بیان داشته باشیم تا شما خریداران عزیز که قصد خرید برای داخل یا حتی صادرات را درید در جریان باشید که داشتن ادرس شرکت بلور کاوه هیچ گونه کمکی به شما نخواهد کرد چرا که این واحد تولیدی فروش درب کارخانه را ندارد و خریداران باید برای خرید این برند از مسیر دیگری اقدام کنند.

شهر ساوه و شهرک صنعتی کاوه یکی از بزرگ ترین واحد های تولیدی ظروف بلور و شیشه در ایران را در خود جای داده است جایی که بلور کاوه با ۴کارخانه در زمینه ظروف بلور مشغول به فعالیت است که در زیر نام انها اورده خواهد شد.

اما باید در نظر داشته باشید که در همین شهرک نیز کارخانه های برند کاوه نیز موجود می باشند ولی در زمینه جار و بطری فعالیت دارند و در حال رفع نیاز بازار داخلی و صادرات هستند.

ادرس شرکت بلور کاوه

کارخانه های بلور کاوه در شهر ساوه

هدف ما از این خبر بیان اطلاعاتی در مورد کارخانه برند کاوه که در زمینه ظروف بلور فعالیت دارند می باشد لذا اسامی زیر که بیان می شوند تنها نام شرکت های تولید کننده بلور ایرانی تحت نظارت فعالیت گروه صنعی کاوه می باشند:

  • بلور کاوه
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور شیشه تابان
  • شیشه و بلور ساوه

که قطعا این ۴شرکت سهم بسیار زیادی در رفع نیاز بازار داخلی را کسب نموده است و هم چنان توانسته است تا از ورود اجناس چینی به بازار ایران جلو گیری کند و در نهایت نیز با صادرات اجناس خود ارزاوری و اشتغال افرینی بسیار زیادی را برای کشور و جوانانان به همراه داشته باشد.

ادرس شرکت بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه یزد

یک قسمت از نام برند کاو نیز در استان یزد قرار رگرفته است که در صنف ظروف بلور و نوشیدنی فعالیت می کند که نام است شرکت شیشه مظروف یزد است که در استان یزد و شهرک صنعتی خضراباد فعالیت می کند.

شیشه مظروف یزد در تولید ظروف زیر بسیارفعالیت دارد

  • لیوان های دسته دار و بدون دسته
  • کاسه های ماست و  ابگوشت خوری
  • انواع فنجان و نیم لیوان و استکان وشات
  • قندان و بستنی خوری

و سهم بالایی را در کشور های همسایه و بخصوص افعغانستان، پاکستان، ترکمنستان دارا می باشد.

ادرس شرکت بلور کاوه

بلور و شیشه کاوه

بلور و شیشه کاوه با کارخانه های تولید کننده ظروف بلور خود در کشور سهم بسیار بالایی را بدست اورده است. محصولات برند کاوه به گونه ای می باشد که کیفیت درجه ۲دارا است لا قیمت کالا هایی که به فروش می رساند کمترین قیمت در ایران می باشد و با توجه به تنوع بسیار بالایی که نیز دارا است همیشه ب هعنوان اولین گزینه برای دست فروشان، شیشه و بلور های حراجی می باشند.

ادرس شرکت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه

اگر به دنبال خرید محصولات بلور شیشه کاوه هستید و نیاز به قیمت به روز تولیدات این شرکت را دارید می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال همراه باشید و با همراهی سایت رسمی مجموعه یا کانال تلگرامی اراد کریستال از به روز ترین تولیدات این واحد یا حتی هرگونه تولید محصول جدید یا مواردی چون هدیه ها و درصد های تخفیف برای خرید عمده اطلاع پیدا کنید.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در بهمن ماه۱۴۰۲ در مقایسه با ماه های گذشته در همین …