مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور کاوه فروردین۱۴۰۳
قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت محصولات بلور کاوه و شیشه مظروف یزد توسعه بلور و تابان و ساچی در فروردین ماه سال۱۴۰۳ با افزایش پانزه درصدی اعلام شد.

اگر شما در زمینه خرید  و فروش ظروف بلور و شیشه ایرانی بخصوص برند کاوه فعالیت دارید و می خواهید به روز ترین لیست قیمت بلور کاوه در سال۱۴۰۳ را داشته باشید پس بهرت است تا اخر همین متن با ما همراه باشید.

لیست قیمت محصولات بلور کاوه

اگر قصد خرید ظروف برند کاوه را داشته باشید قطعا تمایل دارید که همیشه به روز ترین قیمت بلور کاوه را نیز در دست داشته باشید. ما در مجموعه اراد کریستال یکی از بهترین و کوتاه ترین مسیر های ممکن را برای شما عزیزان فراهم اورده ایم.

دیگری نیازی نیست تا برای به دست اوردن به روز ترین لیست قیمت عمده خرید و فروش کارخانه بلور و شیشه کاوه با نمایندگان در ارتباط باشید یا حتی بخواهید از محل کار خود خارج شوید تا به اصفهان برسید

فقط کافی است به انهتای این متن بروید و اخرید قیمت ظروف بلور کاوه را همراه با فایل تصویری دانلود کنید.

قیمت محصولات بلور کاوه
جام اکسپرس بلور کاوه

پیچ بلور کاوه اینستاگرام تلگرام

در متن بالا در مورد بدست اوردن به روز ترین قیمت عمده بلور کاوه صحیتی به میان امد اما باید در نظر داشته باشید با توجه به اینکه این متن تنها در ماه یک بار نگارش شده است و ان هم اول ماه بوده است لذا ممکن است محصولاتی جدید به این لیست کالا ها اضافه شده باشد.

در کنار اضافه شدن کالا هایی جدید باید اضافه کرد که خود کالا هایی قبلی نیز ممکن است دست خوش تغییز قیمت گردد پس اگر می خواهید به روز ترین اجناس تولید شده کاراخانه بلور و شیشه کاوه را داشته باشید ما را در شبکه های اجتماعی که مدیرت انها را مجموعه اراد کریستال دارا می باشد همراهی کنید.

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

قیمت محصولات بلور کاوه
تابه مکزیکو ۱-۲-۳ بلور کاوه

کارخانه های بلور گروه صنعتی کاوه

اگر تجزیه کافی درز منیه خرید و فروش بلور و شیشه کاوه نداشته باشید شاید چون ما زیاد به این برند اشاره می کنیم گمان ببرید که کاوه تنها دارای یک واحد تولیدی  می باشد و ما می گوییم که به شدت اشتباه می کنید چرا که واحد هایی که زیر نظر گروه سنعتی بلور کاوه فعالیت داریند به نام های زیر می باشند:

  • توسعه بلور
  • بلور کاوه
  • شیشه مظروف یزد
  • بلور شیشه
  • ساچی
  • کاوه لوکس
  • شیشه تابان

اسامی فوق تنها نام برخی از کارخانه های کاوه می باشد که در زمینه ظروف بلور فعالیت دارند که در ادامه ما نگاهی مخصوص به شرکت شیشه مظروف یزد می اندازیم

قیمت محصولات بلور کاوه
تابه ماکسیم دربدار ۱-۲-۳ بلور کاوه

معرفی محصولات شرکت شیشه مظروف یزد

کالا هایی که در کارخانه شیشه مظروف یزد تولید و به بازار عرضه می شوند ظروف بلوری می باشند و بیشترین تولیدات کالا هایی زیر را دارا می باشند

  • لیوان های چای خوری
  • لیوان های شربت خوری
  • فنجان ها
  • نیم لیوان های دسته دار و بدون دسته
  • نیم یک یا شات
  • قندان
  • کاسه های ماست و اجیل خوری
قیمت محصولات بلور کاوه
پارچ میلان بلور کاوه

فروش عمده بلور کاوه یزد

فروش کارخانه بلور یزد کاوه به چه صورت های انچام می شود؟ ایا خریداران می توانند مستقیما به درب شرکت مراجعه کنند و خرید داشته باشند؟

تا اکنون که این متن نوشته شده است سیستم فروش درب کارخانه انجام نمی شود چرا که اگر شما خرید داخلی دارید باید به سراغ نمایندگی ها بروید و اگر هم خرید برای صادرات دارید می توانید با دفتر تهران ارتباط برقرار کنید و توزیع از درب کارخانه انجام نمی شود.

قیمت محصولات بلور کاوه
بانکه ۴۰۰ چاپی دربدار پلاستیکی بلور کاوه

خرید ظروف بلور کاوه با بهترین قیمت

در ادامه توضیحات بالا نیز باید بیان کنیم که شما اگر قصد خرید بلور کاوه با بهتریت قیمت را نیز دارید با حجم خرید شما عمده باشد که به حداقل سفارش یک ماشین خاور می توان عمده نامید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در بهمن ماه۱۴۰۲ در مقایسه با ماه های گذشته در همین …