مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / صادرات بلور شیشه اصفهان و بازار فروش
صادرات بلور شیشه اصفهان

صادرات بلور شیشه اصفهان و بازار فروش

صادرات بلور شیشه اصفهان یکی از محصولاتی می باشد که از بازار فروش خوبی در بازار داخلی و خارجی برخوردار می باشد. تجار و بازرگانی ها می توانند جهت خرید با قیمت مستقیم کارخانه از طریق این مجموعه اقدام کنند. بازرگانی بلور اراد آمادگی خود را جهت تحویل بلورشیشه اصفهان بدون محدودیت در سفارش و با قیمت دست اول اعلام می دارد.

صادرات بلور شیشه اصفهان

صادرات بلور شیشه اصفهان

محصولات بلور و شیشه در مدل، طرح و اشکال مختلف مانند ظروف پذیرایی، رومیزی، مصارف روزانه یا مهمانی ها، بانکه و سایر اقلام توسط چندین کارخانه بلور و شیشه در ایران تولید می شوند که هر کدام بنابر وسع خود سهمی از بازار صادرات را دارند.

اما بیشترین حجم و بالاترین میزان صادرات را باید به ظروف رومیزی و سرویس پذیرایی ها دانست مانند سرویس پارچ و لیوان، بشقاب، کاسه و پیاله اشاره داشت که کارخانه بلور شیشه اصفهان نیز در تولید و صادرات این محصولات بسیار خوب عمل نموده است.

صادرات بلور شیشه اصفهان

استقبال بازار خارجی از بلور اصفهان

بازار فروش محصولات بلور شیشه اصفهان در ایران همیشه داغ بوده است. در کنار استقبالی که بازار داخلی از بلور اصفهان دارد، بازار های خارجی نیز همواره از بلور اصفهان استقبال خوبی داشته اند.

  • صادرات بلور اصفهان به عراق
  • صادرات بلور اصفهان به کشور های آسیایی
  • صادرات به کشور های اروپایی
  • صادرات به کشور های افریقایی

هر کدام از کشور ها، با توجه به نیاز بازار کشور شان، به دنبال محصولی مشخص و خرید بلور شیشه اصفهان می باشند لذا ممکن است در هر کشوری، فروش یک محصول بیشتر و در کشور دیگری همان محصول فروش کمتری داشته باشند.

صادرات بلور شیشه اصفهان

دلایل صادرات بلور اصفهان

از جمله دلایل عمده که می توان به صادرات بلور اصفهان اشاره داشت.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت قابل قبول
  • تنوع در تولیدات ظروف بلور
  • دسترسی آسان به ایران

بازار بلور ایران تلاش نموده است تا با استفاده از تجربیات خود، قیمت دهی مناسب، تحویل بلور اصفهان از درب کارخانه تا نزدیکترین گمرک، همراه تاجران عزیز باشد. با این مجموعه در ارتباط باشید.

ممنوعیت واردات بلور و شیشه سبب افزایش خرید داخلی می شود

کشور ایران در حال حاضر تولید کنندگان بسیار زیادی در امر تولید ظروف بلور و کریستال دارا می باشد و با توجه به اینکه در این امر از پیشتازان خاورمیانه بوده است لذا اکنون توانایی تولید محصولات باکیفیت را دارا می باشند اما متاسفانه واردات بی رویه از تولیدات خارجی سبب شده است تا انگونه که باید از تولیدات داخلی استقبال نگردد و لذا با ممنوعیت واردات می توان به صورت جدی به اشتغال و کار افرینی کارخانه بلور و شیشه کم جدی و بزرگی نمود.

صادرات بلور شیشه اصفهان

مواد به کار رفته برای تولید یک ظروف بلور چیست؟

برای تولید یک ظروف بلور ۱۰ ماده اصلی به کار گرفته می شود که ۴ مورد زیر از اصلی ترین آنها می باشد.

  1. کربنات کلسیم
  2. کربنات سدیم
  3. سیلیس
  4. کبالت

این در حالی می باشد که ماسه سیلیس، پر کاربرد ترین ماده برای تولید یک ظرف بلوری می باشد (حدود ۶۵ درصد) و این ماده با بهترین کیفیت در کشور و معادن متعددی وجود دارند در حالی که ماده کبالت تنها ۱ درصد تولید ظروف بلور از آن تشکیل می شود و ان نیز وارداتی می باشد.

متاسفانه حتی در بخش صادرات نیز با مشکلات متنوعی رو به رو هستیم که برای نمونه می توان به عدم خروج ارز از حساب در زمان مناسب ان اشاره داشت و این در حالی می باشد که تولیدات کشور ایران با توجه به قیمت های مناسب در بازار های جهانی از استقبال بسیار زیادی برخوردار است و کتنها کافی است تا مسولان در پی حل تنها چند مشکل ساده باشند تا صنعت بلور و کریستال ایران شاهد ارزآوری بیشتری برای ایران باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در بهمن ماه۱۴۰۲ در مقایسه با ماه های گذشته در همین …