مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور گمین / قیمت محصولات بلور گمین لرستان زنگان
قیمت محصولات بلور گمین

قیمت محصولات بلور گمین لرستان زنگان

قیمت محصولات بلور گمین و لرستان و شیشه کریستال زنگان را می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از مجموعه اراد کریستال بدست اورید.

لیست قیمت محصولات بلور گمین و به روز ترین تولیدات این شرکت ها را می توانید با ارتباط با بزرگترین مرکز پخش و فروش بلور ایرانی به صورت روزانه و به روز رسانی شده همیشه در دسترس داشته باشید.

قیمت محصولات بلور گمین

لیست قیمت محصولات بلور گمین

لیست قیمت محصولات بلور گمین را چگونه می توان بدون اینکه از محل خانه یا کار خود خارج شویم بدست اوریم؟ با توجه به این موضوع و در نظر داشتن این نکته که محصولات تولید شده در شرکت بلور و شیشه گمین هم چون شرکت هایی کاوه و یزد معروف و در بازار شناخته شده نمی باشند لذا بدست اوردن قیمت تولید این محصولات ممکن است زمان بر باشد.

یا حتی باعث شود تا شما خریدار محترم را از منزل خود به بازار های سنتی اصفهان و تهران مجبور به رجوع کند اما ما می توانیم با تکیه بر علم روز و استفاده بهتر و هدف مند تر از این گونه پیشرفت ها، هم وقت خود را هدر ندهیم و هم اینکه بتوانید به چندین لیست قیمت دسترسی داشته باشید

قیمت محصولات بلور گمین

کانال تلگرامی محصولات شرکت شیشه گمین

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

یکی از مسیر های بسیار ساده و دم دستی برای تهیه لیست قیمت محصولات تولید شده در شرکت های زیر:

  • بلور گمین
  • نومینا لرستان
  • زنگان پارس زنجان
  • بلور ارکوک
  • کارخانه شیشه شهریار

که نه نماینده فعالی د ر کشور دارا می باشند و نه می توان به راحتی از کارخانه ان خریداری نمود، شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی می باشند. کانال تلگرامی بلور گمین که توسط مجموعه اراد کریستال پشتیبانی می شوند می تواند گزینه خوبی برای دسترسی به به روز ترین قیمت و جدید ترین تولیدات این شرکت ها  باشد.

قیمت محصولات بلور گمین

کارخانه بلور و شیشه گمین

کارخانه بلور و شیشه گمین در کنار نومینا لرستان، در ببین تولید کنندگان بلور درجه ۲ در ایران شناخته شده می باشند و محصولات و تولیدات این شرکت از نظر کیفیت با تولیدات شرکت بلور کاوه که شامل برند های زیر می باشد قابل بررسی می باشند.

  • شیشه مظروف یزد
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور کاوه
  • بلور و شیشه تابان
قیمت محصولات بلور گمین

ادرس کارخانه تولید بلور گمین

کارخانه تولید بلور گمین در استان قزوین دایر و احداث شده است و در طی این چند سال فعالیت خود هم توانسته است تا با کارافرینی بتواند رزق و رزوی چندین خانواده را  فراهم کند و هم اینکه با صادرات به کشور های همسایه بتوانند هم خود کارخانه به سود خوبی برسند و هم اینکه ارزاوری خوبی برای کشور به همراه داشته باشند.

قیمت محصولات بلور گمین

سایت بلور گمین

اگر یک جست و جوی ساده در اینترنت داشته باشید شاید با صد ها سایت رو به رو شوید که در حال معرفی محصولات شرکت های بلور و شیشه در ایران می باشند و لذا می توانید با در نظر داشتن حجم خرید خود و یا اینکه چگونه قصد خرید محصولات بلور گمین را دارید می توانید از یکی از انها بهره ببرید.

قیمت محصولات بلور گمین

لیوان محک و مصنور نومینا و گمین

در کنار همه محصولاتی که این دو برند  در کارخانه خود تولید می کنند دو مدل لیوان دسته دار می باشند که فروش خوبی را برای این دو کارخانه در بازار تخصیص داده است و به نام های محک و منصور با برند گمین و نومینا به خرید و فروش می رسند.

از نظر طراحی در کف هر دو لیوان مارک مدل فرانسه ذکر شده است و در روی بسته بندی وکیوم هر دستی از این لیوان ها هیچ اسمی از کارخانه ایرانی نیامده است و تفاوت این دو را می توان از نوع بسته بندی و مارک بر روی لیوان شناخت که کار سختی نیز نمی باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com