مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلور کاوه عمده
خرید بلور کاوه عمده

خرید بلور کاوه عمده

خرید بلور کاوه عمده با قیمت مناسب از درب کارخانه را می توانید از مجموعه اراد کریستال انجام بدهید.

در مجموعه پخش و فروش اراد کریستال شما می تواندی اقدام به خرید بلور کاوه عمده کنید و با نازل ترین قیمت  در بازار ننسبت به تهیه کالای مورد نظر خود اقدام کنیئ.

خرید بلور کاوه عمده

قیمت خرید بلور کاوه عمده

قیمت خرید بلور کاوه عمده با این که ما به صورت کارتنی خرید خود را انجام بدهیم چه تفاوتی دارد؟ به چه میزان خرید از کارخانه می تواند واژه عمده را ه کار گرفت و بهتر است که خرید به صورت ماشینی باشد یا کارتنی تا قیمت نهایی کمتر تمام شود و سود بیشتری نصیب شان گردد؟

اگر قصد خرید عمده دارید و می خواهید این خرید را از کارخانه انجام بدهید حداقل سفارش شما طبق معمول باید بین ۳۰۰ تا۴۵۰کارتن مادر باشد و البته ممکن در شرایط مختلف این مقدار کمتر یا بیشتر گردد. اگر قصد خرید کارتنی را دارید دیگر نمی توانید از شرکت این کار را انجام بدهید بلکه باید به سراغ نمایندکی ها یا پخش کنندگان بروید.

خرید بلور کاوه عمده

پخش بلور کاوه

ان دسته از افرادی که قصد داریند به صورت عمده خرید کنند حال ان مقدار یاد شده در سطر بالا یا حتی بیشتر از ان نیز را می توانند از طریق نمایندگی های رسمی شرکت بلور و شیشه کاوه انجام بدهند اما برای مغازه داران یا کسانی که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند یا حتی ان دسته از افرادی که قصد خرید کارتنی را دارند چه مسیری وجود دارد؟

این دسته از خریداران باید به سراغ پخش کنندگان بروند و این همکاران نیز می توانند در استان خودتان نیز باشند و نیازی نباشید که شما به سراغ فشوندگان در بازار های اصفهان و تهران بروید.

خرید بلور کاوه عمده

سایت بلور کاوه

اگر واژه بلور کاوه را در اینرنت جست و جو بفرمایید خواهید دید که با پیشنهاد های بسیار بالایی رو به رو می شوید که در حال پخش و فروش محصولات تولیدی کارخانه بلور شیشه کاوه هستند. برخی از انها فروش شان به صورت جز و خرد می باشد مانند چند دست لیوان و سایری از انها نیز در زمینه معرفی و فیلم و عکس فقط فعالیت دارند ولی برخی نیز مانند مجموعه اراد کریتسال در زمینه فروش و پخش عمده برند کاوه فعالیت دارد و مسیر خرید را برای خریداران بسیار راحت تر نموده است.

خرید بلور کاوه عمده

محصولات بلور کاوه لیوان

لیوان ها از نوع دسته دار یا بدون دسته در کارخانه های تحت برند بلور کاوه با تنوع بسیار بالا در هر ۴واحد تولیدی ان تولید و به بازار عرضه می شود. لیوان ها دارای بسته بندی هایی زیر می باشند و در دو نوع چاپ و بدون چاپ نیز تولید می شوند

  • فله
  • کادویی
  • شیرینگ وکیوم
  • پنجره ای
خرید بلور کاوه عمده

بدون شک در اکثر فصول سال بیشترین فروش و سود حاصل برای این شرکت از فروش انواع لیوان ها و نیم لیوان ها می باشد که در زیر به نام برخی از اپر فروش ترین انها اشاره می کنیم

  • لیوان ابان در طرح های ساده، یاقوتی، عینکی و نیدل
  • لیوان شهد ساده و چاپی و پولکی
  • لیوان نیزه ای و ازرا و ونیز ساده و کلاسیک
  • لیوان های بوستون در سایز و حجم های مختلف
  • لیوان دسته دار مجمود، فلورانس و اورانوس
  • لیوان کاسپین ونیز، تاور، پولکی، ونیز، کندو، هانی
خرید بلور کاوه عمده

لیست قیمت شیشه و بلور کاوه

حال که یک اطلاعات کلی ولی کوتاه در مورد محصولات بلور کاوه و نحوه خرید عمده از در شرکت دست اورید به سراغ مهم ترین قسمت خرید یعنی لیست قیمت محصولات بلور شیشه کاوه می رویم و به طور بسیار اسان بیان می کنیم که برای دریافت به روزترین قیمت می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در بهمن ماه۱۴۰۲ در مقایسه با ماه های گذشته در همین …