مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت کارخانه بلور کاوه
قیمت کارخانه بلور کاوه

قیمت کارخانه بلور کاوه

قیمت کارخانه بلور کاوه در بازار ایران به گونه ای می باشد که توانسته است نیاز کشورمان را از محصولات چین برطرف کند و هم چنین صادرات به کشور های دنیا را نیز داشته باشیم.

در مرکز خرید و فروش اراد کریستال تلاش شده است تا بتوان لیست قیمت کارخانه بلور کاوه را به صورت روزانه و یا با تغییر اخرین اطلاعات به صورت ماهانه در اختیار خریداران قرار داد.

قیمت کارخانه بلور کاوه

لیست قیمت کارخانه بلور کاوه

در مجموعه اراد کریستال به روزترین و کامل ترین لیست قیمت کارخانه به صورت مصور تهیه شده است و شما خریداران می توانید ان را از همین سایت یا کانال تلگرامی ان استخراج کنید

قیمت کارخانه بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد

در راستای بالا تر بردن کیفیت محصولات تولید در گروه صنعت شیشه کاوه در حوزه ظروف بلور، و هم چنین ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان ساکن در شهر یزد، هدف توسعه کارخانه شیشه مظروف یزد در سال ۱۳۹۲استارت خورد و تلاش شد تا ظرفیت تولید این کارخانه به ۲۵هزار تن در سال برسد.

کارخانه بلور کاوه یزد هم اکنون دارای ۸خط تولید به روش فیدر پرس می باشد و کوره های موجود در این واحد توانایی مذاب نمودن۱۴۰مترمکعب مواد اولیه را دارا هستند و هم اکنوان نیز شاید در طول سال ظرفیت تولید به ۵۱هزار تن رسیده باشد و اگر می خواهید بدانید که چه محصولاتی با روش فیدر پرس تولید و به بازار عرضه می شوند با ما همراه باشید.

قیمت کارخانه بلور کاوه

کارخانه بلور و شیشه تابان

دهه های ۷۰-۸۰ شمسی کارخانه بلور و شیشه تابان بزرگتری نقش را در تولید ظروف جار و بطری ایفا می کرد ولی متاسفانه دچار نوساناتی گردید و از سال ۱۳۹۵دوباره به صورت پویا مشغول به تولید انواع ظروف بلور شد.

این واحد هم اکنون از معتبرترین تولیدکنندگان این محصولات یعنی انواع جار و بانکه و بطری می باشد که از صادرات و فروش ان در بازار داخلی و بین المللی نیز به سود خوبی دست می باید.

قیمت کارخانه بلور کاوه

بلور و شیشه کاوه ساوه

اولین واحد تولیدی ظروف بلور در گروه صنعتی شیشه کاوه کارخانه بلور و شیشه است که سال راه انذاری ان۱۳۶۱بود و در ان زمان نیز تمامی دتگاه ها و ماشین الات خود را از بزرگترین تولیدکنندگان ان زمان یعنی کشور های زیر وارد نمودند.

  • ایتالیا
  • المان
  • فراسنه
  • انگلستان

این شرکت در طول ستای می تواند بیش از۸۵هزار تن انواع ظروف بلور و بلور شیشه ای ساده و سفید را تولید و به بازار عرضه کند و این مهم را با داشتن بیش از ۱۰خط تولید و دستگاه های پیشرفته ای چون تولید ظروف بلور سینگل گاب و دبل گاب بدست اورده است.

قیمت کارخانه بلور کاوه

توسعه بلور کاوه

چهارمین کارخانه ای که گروه صنعتی شیشه کاوه برای خود کفایی ایران در زمینه تولید انواع گیلاس و ظروف O90راه اندازی نمود می باشد. مکان جغرافیایی این کارخانه که در ماحتی به وسعت نزدیک به ۲۴هزار متر مربع می باشد در شهر ساوه و در کنار سه کارخانه دیگر برند کاوه می باشد.

این کارخانه هم اکنون ۲کوره دارا می باشد که هر کدام توانایی تولید روزانه۱۴۰تن را دارا می باشند و دارای ۱۲ خط تولید می باشند که جهت اشنایی با محصولات این کارخانه می توانید فایل زیر را دانلود کنید.

قیمت کارخانه بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه

سومین فاز از هدف گسترش محصولات ظروف بلور در ایران توسط کاوه با نام کارخانه بلور کاوه شکل گرفته است. این شرکت هم اکنون دارای یک کوره ذوب مود اولیه و ۱۱خط تولید فوق پیشرفته از کشور های ایتالیا می باشد که می تواند ظروف سنکین وزنی و گریز از مرکز را تولید و به بازار عرضه کند.

قیمت کارخانه بلور کاوه

کانال تلگرامی محصولات بلور کاوه

هر شرکتی برای معرفی محصولات جدید و قدیمی خود تلاش است تا راه مناسبی را برایی خریداران پیدا کند تا در کمترین زمان بتواند به این امر دست یاید. در شرکت بلور کاوه نیز این امر به اتفاق کارخانه انجام می شود.

در خود نماینذگی ها نیز برای انکه بتوانند فروش خود را بیشتر کنند در تلاش هستند که بتوانند یک مسیر مناسب تری را برای خریداران دست و پا کنند تا محصولات جدید را به اطلاع خریداران برسانند.

KAVEHGLASSIND@

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در بهمن ماه۱۴۰۲ در مقایسه با ماه های گذشته در همین …