مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / نمایندگی پخش بلور کاوه
نمایندگی پخش بلور کاوه

نمایندگی پخش بلور کاوه

نمایندگی پخش بلور کاوه به صورت اینترنتی اقدام به معرفی جدیدترین محصولات و تولیدات کارخانه های گروه صنعتی شیشه کاوه می نماید تا در کوتاه ترین زمان، نه تنها باعث معرفی ان به هر خریداری بشود بلکه زمینه امکان سفارش بدون واسطه نیز برای انان فراهم باشد.

خرید از یک مرکز فروش و نمایندگی پخش بلور کاوه می تواند برای خریدارانی که امکان حضور در بازار بلور فروشان شوش تهران یا اصفهان را ندارند عاملی باشد تا هزینه های خرید برای این دوستان کمتر بشود و در نهایت، تنها هزینه اضافی، هزینه باربری برای خریداران باشد.

نمایندگی پخش بلور کاوه

نمایندگی پخش بلور کاوه به سراسر کشور

بازرگانی حاضر که بزرگترین نمایندگی اینترنتی فروش محصولات کارخانه های تولیدکننده بلوریجات ایرانی که شامل کارخانه های زیر می باشند را دارا است و می تواند هر میزان از سفارش مشتری به شرط خرید بصورت کارتنی را به هر نقطه از کشور ارسال کند.

نمایندگی پخش بلور کاوه

لیست قیمت محصولات بلور کاوه

سبد محصولات شرکت شیشه و بلور کاوه همیشه در حال گسترش می باشد و همواره در هر ماه، چند محصول جدید وارد خطوط تولید خود می کند. بسیاری از خریداران که از توزیع کنندگان استانی در سایر استان ها می باشند تمایل دارند با جدیدترین لیست قیمت کارخانه خرید داشته باشند.

در کنار خریداران و فروشندگان عمده فروش شهرستانی نیز، سایر خریداران نیز که خرید در چند کارتن را دارا می باشند نیز می توانند از این لیست قیمت بهره ببرند و به دنبال مرکزی در شهر خود باشند که با این لیست قیمت اقدام به فروش می کند.

شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با نمایندگی پخش بلور کاوه در تماس باشید و یا با استفاده از کانال تلگرام شرکت بلور کاوه، از اخرین تغییرات ایجاد شده در لیست قیمت اطلاع پیدا کنید.

کانال تلگرام معرفی محصولات بلور و شیشه کاوه: KAVEHGLASSIND@

نمایندگی پخش بلور کاوه

پخش بلورجات حراجی

در بسیاری از استان ها بخصوص استان هایی چون خوزستان، کردستان یا کرمانشاه، مردم به دنبال خرید ظروف بلور و شیشه با کمترین نزخ قیمت می باشند. در میان بلور های تولید در ایران نیز محصولات بلور کاوه از کمترین قیمت برخوردار می باشند لذا خرید بلور کاوه در این استان ها، از حجم بالایی برخوردار می باشد.

اما در نظر داشته باشید که بسیاری از خریداران این استان ها شاید نتوانند سفارش یک ماشین خاور را داشته باشند تا بصورت مستقیم از کارخانه برای انها بارگیری صورت بپذیرد لذا به دنبال یک مرکز پخش بلورجات حراجی می باشند.

بازرگانی بلور و شیشه اراد در زمینه فروش انواع بلوریجات حراجی و ارسال حتی یک کارتن به سرتاسر ایران فعالیت دارد و خریداران نیز می توانند با ما در ارتباط باشند تا با برخی از ارزان قیمت ترین بلورها اشنایی پیدا کنند.

نمایندگی پخش بلور کاوه

کانال بلور ارزان

وجود چند کارخانه بزرگ تولیدی بلور در ایران و در کنار انها، کارگاه های کوچک، سبب شده است تا لیست محصولات بلور ایرانی بسیار زیاد باشد و خریداران بخصوص افراد کم تجربه، توانایی انتخاب بلورجات ارزان قیمت را نداشته باشند لذا وجود یک کانال که بتواند به معرفی این محصولا بپردازد بسیار دارای اهمیت می باشد.

نمایندگی پخش بلور کاوه

پخش عمده لیوان بلور و بلورجات ارزان

لیوان، بدون شک پرکاربردترین ظروف بلور و شیشه می باشد. انواع لیوان های دسته دار و بدون دسته که جهت نوشیدن شربت یا دمنوش ها و یا سرو چای به کار برده می شود. این مصرف زیاد از این محصول سبب شده است تا بسیاری از خانم های خانه دار یا حتی شرکت ها به دنیال خرید لیوان های با قیمت کمتر باشند.

  • لیوان ابان کاوه
  • لیوان امرک
  • لیوان نیزه ای
  • لیوا عینکی
  • لیوان منصور گمین
  • لیوان محک
  • لیوان لادن رنگان
  • لیوان شهریار
  • لیوان لیلیوم
  • لیوان ابان نیدل
  • نیم لیوان نیزه ای
  • نیم لیوان عینکی
  • نیم لیوان سپیده
  • نیم لیوان دلفینی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت محصولات بلور کاوه و شیشه مظروف یزد توسعه بلور و تابان و ساچی در …