مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / بلور / پخش بلور ایرانی با قیمت درب کارخانه
پخش بلور ایرانی

پخش بلور ایرانی با قیمت درب کارخانه

پخش بلور ایرانی با قیمت درب کارخانه توسط بازرگانی حاضر به سرتاسر کشور می تواند زمینه ساز خرید مناسب برای آن دسته از هموطنانی باشد که نمی توانند به بازار بلور اصفهان مراجعه کنند.

یکی از بهترین و باکیفیت ترین بلور هایی که در ایران تولید می شوند توسط کارخانه بلور نوری تازه انجام می شود که این مرکز پخش بلور ایرانی نیز انواع مختلف از پر فروش نوع آن را در لیست فروش خود دارد.

پخش بلور ایرانی

نمایندگی پخش بلور ایرانی شرکت نوری تازه

خوشبختانه امروز در کشور ما کارخانه ها یا کارگاه های بسیاری در امر تولید ظروف بلور مشغول به فعالیت هستند که یکی از آنها شرکت بلور نوری تازه می باشد. نکته ای که در مورد تولیدات این کارخانه دارا اهمیت می باشد، ظرافت به کار گرفته شده در قالب، طراحی و در نهایت مرحله تولید می باشد.

اولین تولیدکننده ظروف بلوری طرح دار در ایران سعی خود را بر این گذاشته است تا بتواند در کنار بالاتر بردن هر چه بیشتر کیفیت محصولات خود به نقش و نگار طرف نیز توجه خاصی داشته باشد و اگر قصد خرید وسایل تزیینی با دکوری را با ظروف بلور و کریستال دارید ما به شما بلور نوری تازه و بخصوص تولیدات در خانواده ساکورا و لیزا موری را پیشنهاد می دهیم.

خرید بلور نوری تازه

مراجعه به نمایندگی ها برای خرید هر محصولی می تواند زمینه ساز این باشد که خریدار با اشنایی بیشتری نسبت به خرید اقدام کند و در مورد نمایندگی بلور نوری تازه و بلور اصفهان نیز این موضوع می تواند برای مشتریان مهم و دارای اهمیت باشد.

خریداران کم تجربه از فروش بلور نوری تازه شاید بخواهند ارزان ترین تولیدات این شرکت را خریداری کنند و ای ندر حالی است که ما به شما در مورد خرید تولیدات کارخانه بلور نوری تازه پیشنهاد می دهیم حتما قبل از خرید مشاوره دریافت کنید.

خانواده پاریس و دالیا تولیدات شرکت بلور نوری تازه در کنار مدل می جی  و فونیکس ساکورا و مدل های ورسای  و الیزه کریستال لیزا موری از جمله پر خرید و فروش ترین نمونه کارهای تولید شده در شرکت بلور نوری تازه می باشد در حالی که جزو گران ترین تولیدات این کارخانه می باشند.

محصولات بلور نوری تازه در کانال تلگرامی

شاید برای خریداران تهران و اصفهان حضور در بازار بلور فروشان هم یک سرگرمی باشد و هم باعث شود تا روحیه ای تازه در آنها ایجاد بشود اما برای خریداران شهرستانی شاید امکان اینکه بخواهند چند روز در بازار بلور تهران و یا اصفهان باشند اصلا فراهم نباشند و اگر بخصوص به صورت حضوری خرید کنند شاید مجبور باشند یک روز خرید خود را انجام بدهند.

تنوع مختلف از محصولات تولید شده در کارخانه بلور نوری تازه از یک سمت و نبودن همه محصولات و ظروف در یک مغازه باعث می شود تا خریداران نتوانند همه ظروف را در یک مغازه مشاهده کنند.

پیشنهاد شما برای خریداران شهرستانی چیست؟ پیشنهاد ما نه تنها برای افراد شهرستانی بلکه برای خود تهرانی ها نیز این است که قبل از خرید، به عضویت در کانال تلگرامی بلور نوری تازه در بیایید و مشاهده محصولات را داشته باشید و آنگاه که با اسامی اشنا گردید نسبت به خرید حضوری اقدام کنید.

NORITAZEHGLASSIND@

قیمت بلور نوری تازه

در مورد قیمت محصولات تولید شده در شرکت بلور و شیشه نوری تازه باید به این موضوع اشاره داشت که بهتر است آنها را به دو دسته بندی ظروف بلوری ساده و بلوری طرح دار تبدیل کنیم.

ظروف بلوری ساده با همان برند نوری تازه به بازار عرضه می شوند ولی آن دسته از بلور های طرح دار با نام خانواده ساکورا شناخته شده هستند و قیمت خانواده ساکورا به نسبت نوری تازه بسیار بیشتر است ولی زیبایی آنها نیز چندین برابر می باشد و هم می توانید از آنها به عنوان سرویس های پذیرایی و هم سرویس دکوراسیون استفاده کنید.

شرکت بلور و شیشه نوری تازه

امروزه کارخانه بلور نوری تازه توانایی تولید انواع ظروف بلوری مورد استفاده در آشپزخانه را دارا می باشد و می تواند انها را با بهترین کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید و به بازار عرضه کند.

  • پارچ
  • لیوان و نیم لیوان
  • قندان و شکلات خوری
  • بستنی خوری
  • بشقاب و کاسه
  • میو خوری
  • شیرینی خوری
  • سرویس های پذیرایی
  • تابه پیرکس
  • و…
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
آدرس کانال: aradcrystal@
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان بهمن۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در بهمن ماه۱۴۰۲ در مقایسه با ماه های گذشته در همین …